دانلود word بررسي جايگاه ارزشيابي کيفي و عملي در آموزش رشته معماري نمونه اجرايي : مسابقات ملي معماري موسسه آموزش عالي امام جواد(ع) يزد

لینک دانلود

 دانلود word بررسي جايگاه ارزشيابي کيفي و عملي در آموزش رشته معماري نمونه اجرايي : مسابقات ملي معماري موسسه آموزش عالي امام جواد(ع) يزد دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word بررسي جايگاه ارزشيابي کيفي و عملي در آموزش رشته معماري نمونه اجرايي : مسابقات ملي معماري موسسه آموزش عالي امام جواد(ع) يزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word بررسي جايگاه ارزشيابي کيفي و عملي در آموزش رشته معماري نمونه اجرايي : مسابقات ملي معماري موسسه آموزش عالي امام جواد(ع) يزد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word بررسي جايگاه ارزشيابي کيفي و عملي در آموزش رشته معماري نمونه اجرايي : مسابقات ملي معماري موسسه آموزش عالي امام جواد(ع) يزد :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس ملي يافته هاي نوين پژوهشي و آموزشي عمران، معماري شهرسازي و محيط زيست ايران

تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

ارزشیابی به عنوان مهم ترین بخش در فرآیند آموزش، از این جهت قابل توجه است که آینه ی تمام نمای همه زحماتی است که یادگیرنده وعوامل یاد دهنده برای رسیدن به اهداف آموزشی متحمل می شوند و نشان دهنده ی میزان پیشرفت یاد گیرندگان و میزان توانایی ها و موفقیت عوامل یاد دهنده است. پژوهش حاضر یک پژوهش توصیفی و از نوع تحقیقات موردی case study می باشد که محققین با هدف بررسی جایگاه ارزشیابی کیفی و عملی در رشته تحصیلی معماری در دانشگاه به صورت موردی به تحلیل مسابقات ملی معماری در موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) پرداخته اند. هدف برگزاری مسابقات ملی معماری اصلاح ساختار ارزشیابی در رشته معماری، پیوند تفکر طراحی و تجربه اجرایی، توجه به تغییر ابزار ارزشیابی، توجه به تفکر خلاق و مبدع و گسترش رقابت سالم حرفه ای میباشد. بررسی نتایج مسابقات حاکی از افزایش طراحی های خلاقانه دانشجویان در چهارچوب محدودیت های موجود، تغییر نقش آموزشی استاد به مشاور، تعمیق خودارزیابی دانشجویان، سازگاری اجتماعی و آرامش روانی در طی فریند ارزشیابی بود.

توضیحات بیشتر