دانلود word شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي ورود به بازارهاي بين المللي

لینک دانلود

 دانلود word شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي ورود به بازارهاي بين المللي دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود word شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي ورود به بازارهاي بين المللي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود word شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي ورود به بازارهاي بين المللي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود word شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي ورود به بازارهاي بين المللي :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي چالشها و راهکارهاي مديريت و توسعه اقتصادي

تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

تصمیمات اولیه در مورد نحوه و ورود به یک بازار، تصمیمات استراتژیک تلقی می شوند. این تصمیمات با عنایت به جو کشور و توانایی های سازمان و موقعیت رقابتی صنعت اتخاذ می شوند. نحوه ورود به کشور هدف نه فقط با ملاحظه مرزهای قانونی کشور، بلکه با درک نقاط قوت و ضعف شرکت و شناخت قابلیت های آن صورت می گیرد. هریک از روشهای ورود، ویژگی های خاص خود را دارد، لذا با عنایت به دو عامل کلی فوق، روشی انتخاب می شود که، بتواند موفقیت رقابتی شرکت را تقویت کند. روش اتخاذ شده می تواند خود عاملی به عنوان مزیت رقابتی پایدار تلقی گردد. معمولا تصمیمات مذکور برای مدتی طولانی اتخاذ می شوند و تغییر سریع آن مقدور به صلاح شرکت نیست. نوع استراتژی ها ورود، با توفیق آتی شرکت ارتباط دارد، لذا بررسی عمیق اولیه، قبل از هر اقدام ضروری است. شرکت ها جهت ورود به بازار کشورهای میزبان می توانند از استراتژی های متفاوتی استفاده نمایند. مقاله حاضر نتیجه مطالعات کتابخانه ای است که با بررسی استراتژی و راهکارهای مختلف موثر جهت ورود و حضور در بازار های بین المللی اقدام به شرح و بسط متداول ترین استراتژی های حضور و رقابت در عرصه بین المللی، اهمیت بازاریابی المللی، عوامل موثر بر استراتژی بازاریابی بین الملل، استراتژیهای ورود به بازار بین المللی، عوامل حضور در بازارهای بین المللی، پیشنهاد هایی جهت افزایش عملکرد در بازارهای خارجی، مزایای بازاریابی بین المللی، مزایای ورود به بازار جهانی و انواع استراتژیهای بازاریابی بین الملل می پردازد.

توضیحات بیشتر